چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

سلام خوشکل من اومدم امشب ازت بازم گله کنم با یه روز انتظار باز خودتو از من قایم کردی نمیدونم از چی میترسی که نمیای از این دنیا؟ از من؟ از بابای؟  

 

خودت بهتر از من میدونی یه بابای مهربون و خوش قلب داری پس نمیتونه واسه اون باشه

خب لابد بخاطر منه خب چرا ؟؟؟من نمیتونم عیب خودمو ببینم تو بهم بکو

 

امشب بیا به خوابم و بهم بگو عیبم چیه قول میدم خودم عوض کنم

مامانی روز 14 اسفند قرار بود پری شم ولی نشدم وای که احساسی داشتم میگفتم ایندفعه دیگه نی نی اومد

ولییییییییییییییییییییییییی

فردا شب روز 15 فروردین شب خیلی کمر درد داشتم ولی پری نمیشدم دیگه کم کم به نیومدنت شک کردم که بابای زنگ زد گفت داره بارون میاد برو بارونو نگاه کن اخه من عشق بارونم

 

رفتم تو بالکن دستمو گرفتم زیر قطره های بارون چشامو بستم با تمام وجود از خدا خواستم اگه نی نی نیست تا فردا پری شم تا اینقدر عذاب نکشم

یکم زیر بارون نشستم اومدم داخل احساس دستشوی کردم همین که رفتم دیدم بله پری اومده خدا جون زود دعامو براورده کرد حتما صلاح بوده الان نیای چون من قبل اون دعا کرده بودم تو بیای پس اگه بصلاحم بود خدااونو براورده میکرد

خلاصه مامانی فعلا بیاد منتظرباشم

ومیشم تا قیامت منتظرتم

مواظب خودت باش عزیزم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.